~~~~~~~~~~~~-ANn-Nys-~~~~~~~~~~~~: SUK@-SUK!

Khamis, 4 Ogos 2011

SUK@-SUK!

GIL@-GIL@

Hai korang....Korang nak tau RAHSIA
WANITA?? diyeorang
suka lelaki yang JUJUR dan TEMAN TAPI MESRA.
Bila dyeorang bergaduh, dyeorang cakap LELAKI
BENCI BILANG CINTA!!!! MUNGKIN NANTI
dyeorang kata
BINTANG DI SURGA akan datang kat
dyeorang. Bila dah
perasan sangat, dyeorang akan kata "AKU DAN BINTANG"
jerrrrr...jealous la tue!! Bila lelaki tu bengang,
dye akan kata ADA APA DENGAN MU.....




CUCUR UD@N9 @T@U CUCUR B@D@K


Pada suatu hari seorang budak pergi
kepasar untuk membeli cucur udang untuk
berbuka puasa. Dengan marah budak itu
bertanya kepada perempuan tua itu-->
BUDAK: Kenapa dalam cucur udang ini tak ada
udang pun???
PEREMPUAN TUA: (Dengan lantas perempuan tua itu berkata)
"Cuba kau pergi membeli cucur badak
di kedai sebelah itu, ada kau nampak badak???
Budak itu dengan marah membayar dan pulang dengan perasaan MALU....
hehehehehehehe :D




M@Y@


Bapa maya ada 5 orang anak, anak pertama
bermana NANA, kedua NENE, ketiga
NINI, keempat NONO..........Ke
LIMA..???????????


JWPN : NUNU!!!!!!.........SALAH!!




Jwp: MAYA laaaaaaaaaaaaa...
hahahahahah


K3 P3RPUST@K@@N


Ada satu hari, aku tanya kawan aku
"eh hampa suka baca buku tak??"
dia jawab
"suka..aku suka buku berkaitan georgrafi"
"hampa suka baca buku berkaitan apa??"
"ergggh....aku suka tengok gambar jerh..."








S3NYUM2 ARHH...COMELNY3RRR!!!
S3NYUM T@K P3RLU K@T@ @P@-@P@!!.....
:D :) 

Tiada ulasan: