~~~~~~~~~~~~-ANn-Nys-~~~~~~~~~~~~: Kenangan Di PLKN Tak Akan KuLupa

Sabtu, 14 Januari 2012

Kenangan Di PLKN Tak Akan KuLupa

PLKN>>Kumpulan 3/Siri 8-2011 Kuditempatkan di Kem Ypj Sekakap,Mersing Johor..

Mula-2 dpt tau dapat tension sangat...
X suke lasak... Dalam fikiran cam ner la aku ni da la dpt kump. 3..
Orang kate kump. ni nakal-2... takut jugak aku...
Tapi bile dah tibe mase tuk lapor diri...
Gi jerh lah kerana terpakse.. [cehhhh cam tajuk lagu lak]
da nak bertolak tue dalam kul 10.30 a.m salam mak peluk cium mak..
sedeyh ngat mak cam x nak lepaskan aku...
aku per ag nangis larhh, tapi cover-2 malu kat orng..hahahah :P
naik bas aku duk ngan Ida...
dapat duit ag tue rm15 ringgit siap tunjuk kat mak ag...dengan senyuman yg lebar...:)
padahal dalam hati menagis... :P

Dalam kul 12 lebih kowt tngah hari larh x kan malam kowt..huhu
da sampai tue kne daftar da sampai giliran aku...
kne serah i/c eh-2 cam askar la pulak kan,,,:D
Cikgu suh aku relekss maybe dye tngok aku gelbah jerh..
Dapat kertas tertulis huruf B..
Ermm mula-2 x tau aperw..
Upenyer Bravo la name compeny...nasib ade geng...
Tapi geng tue x lame duk kem dye tangguh ade masalah kit..
Tapi x per dah ade geng dak Pekan, B.P n Kulai Jaya....
Happy dyeorng kepale gler-2 same aku.. LIKE!!!


Ade mase best ade mase x best..Penat!! kerja....
Ingatkan duk PLKN x kan ade membe laki...
Ceh seblm dtng dlm hati aku>"aku x kan ade mem. laki aku da ade 4wer''erm konon..:P
Last-2 hampeh jugak...siap rapat cam sweet couple ag..
Nak djdkan cerita perkenalan bermula di Pantai Kem..
Wahhh sweet gtukan..
di tepi pantai ag tuh..:P
Dye mesra alam toll... Hamizan Ahmad namenyer....
:) xnak citew bebanyak.....heheheh

Snap Bersama Di Pantai Kem.... First Date uwerrrrkkkkk!!



Di kem aku paling rapat ngan mem. aku yg duk Batu Pahat....
Nur Athirah Azman namenyer...
Name manje dye Bie-Bie....
Kemane saja bersma..
Ke surau, ke dewan makan, bahkan ke toilet pun bersama opsssss hahahah..:)
Aku syg dye...
Kiteorng saling tolong menolong...
:D fwennn 4ever....

Bie-2 & Anyss



Cerita hari last...
Majlis penutup dalam hujan....
Sedeyh sangat bile mendengar alunan syair dari cikgu & pelatih PLKN yg terpilih....
X tau mene air mate mane air hujan x dapt di kesan....hehehehe
Semua membe kamcing aku blik 1 dec 2011..
Kiteorng dah rancang sbnarnyer...:)

Pic perbarisan Dalam Hujan...:)



Pe-2 pun korang memng de best...
Kompeni Bravo De Best...:)
Aku x kan lupekan korang....
Luv you V.M.....<3

Sempat ag snap sblm perbarisan tamat latihan bermula..:D


Bravo The Best!!


Tiada ulasan: