~~~~~~~~~~~~-ANn-Nys-~~~~~~~~~~~~: My FriSt Design..

Rabu, 1 Februari 2012

My FriSt Design..

Hai,,,Hello,,,Eh-II
Lebih AfdhaL "ASSALAMUALAIKUM"..^_^
Hye sume.....
Gembira dapat membuat sesuatu yg x pernah aku buat.....
Aku harap aku dapat kembangkan lagi bakat aku ni........
Mane tau dapat jane pendapatan...
Seronok lah wat KAD KAWIN.......
Nak-II kepade yg kreatif lagi Syok!!!!
Nampak lagi cantek Kowt dari sye buat ni hehehehe....
Ape-II pun BELAJAR & Terus BELAJAR..... >_<


Fr!ST DeS!Gn..
                   1)


                                                

                                               2)



Banyak ag aku kne perbaiki nie....
CTH: kat plan tue..line x sambung dengan betolll....
Pe-II pun aku belaja dari kesilapan.....
Anyss you can do De Best For Yourself!!!


~(aquemenggunakanbahaseMsg.sowrysumelawaseXsukerw)~